Menü Bezárás

Rakjuk tele a Facebookot TT oldalakkal

Ha az ember sok halat szeretne fogni, nem horgászbotot választ, hanem hálót.

A hálóval viszont olyan vizeket keres, ahol sok a hal…

 

A Facebookon ma több mint egy millió honfitársunk múlatja naponta az idejét. Hát merítsünk onnét! Szőjünk egy jó nagy hálót!

Rakjuk tele a Facebookot TT oldalakkal!

Ahhoz hogy egy közösségi oldalon kampányt indítsunk meg kell határozni, hogy mit akarunk. Célozni kell!

A válasz egyszerű:

Több száz új csatlakozó!

Akkor jöhetnek a részletek.

Üzenet, időzítés, eszközök.

A TT üzenete eddig a Küldetésünkben volt csak megfogalmazva. Azonban tisztázatlan volt a magyarság önmeghatározása. Most készül az Értékrend és Hitvallás dokumentum. Azt gondolom ezekre kell a kampányban elsősorban koncentrálni és úgy, hogy a szimpatizálókat csatlakozásra biztassa.

A kampányt a húsvét idejére tervezem. Addig fel is tudunk készülni és a péntektől kedd délelőttig tartó időszakban akár több tízezer, sőt, több százezer embert is elérhetünk. Hogy mennyi sikerül, az rajtatok is múlik.

Alapos, körültekintő  tervezés, precíz kivitelezés. A fegyelmezett végrehajtás kulcsfontosságú!

 

Előkészületek

Közel száz településen vannak tagjaink. Az FB-n bárki indíthat oldalt. Az oldalak funkciója, hogy népszerűsítsenek egy tevékenységet, szolgáltatást, termékcsoportot, közösséget, ideát. Az oldalakat lehet kedvelni. Amikor új bejegyzés kerül fel egy oldalra, az oldalt kedvelők értesítést kapnak róla.

Tehát, ha sok oldalunk van és sokak kedvelték, akkor egy-egy TT bejegyzés nagyszámú megtekintést érhet el.

Az a javaslatom, hogy minden településen, ahol tagjaink vannak, hozzák létre a saját TT oldalukat. Már 8 oldal kész is van. Az oldal címe a település nevét és a TT-kell, hogy tartalmazza. Pl: Tudatos Társadalom Ózd-környéki Közössége

A Budapestet több részre érdemes bontani. Pl Észak Buda, Dél Pest, stb A leírásban fel lehet sorolni a hozzá tartozó kerületeket.

Az oldal létrehozását követően jön a nehezebb feladat a népszerűsítés. A cél, hogy minél több kedvelést kapjon az oldal. Ebben tudjuk egymást segíteni ajánlásokkal, az oldalak megosztásával. Ha egy helyi közösségi FB oldal már több száz kedvelést kapott, el lehet kezdeni az események szervezését is.

A TT lényege ellentétes a FB és társai szisztémájával. Mi nem virtuális barátokat, hanem valódi emberi kapcsolatokat építünk. Tehát, ha már van elég létszám, könnyebben lehet szervezni Ismerkedőesteket, klubtalálkozókat. A Magyar Esték tervezett előadás sorozat is jobban előkészíthető egy körzetben, ha már van egy FB oldal, ahol a kedvelőket értesíteni lehet az eseményről.

Praktikus javaslat, hogy az oldal tulajdonosok hívják meg 2-3 oldaltulajdonos társukat szerkesztőtársnak. Így akkor is kerülhet fel új bejegyzés ha oldal üzemeltetője nem ér rá. Amikor a saját oldaladra raksz fel valamit, csak pár perc, hogy azt még további két. három oldalra is felrakd. Itt is fontos a mértékletesség. Senki ne vállaljon háromnál több oldalon közreműködést. Nem kell elmerülni a FB üregeibe, csapdáiba. CSAK HASZNÁLNI, KIHASZNÁLNI KELL A LEHETŐSÉGET! Nehogy átlendülj a másik oldalra és pont a TT miatt legyél FB függő!

Az oldalak a TT népszerűsítésére jönnek létre.

A TT körzeti oldalaknak nem az a célja, hogy bármi, bárki mást reklámozzon! Már az első oldalak közül is egyik-másik beleestek abba a hibába, hogy másokat kezdtek el népszerűsíteni. Ha van időd, kedved bújni a FB-t, akkor a saját profilodat használd arra, hogy ami neked tetszik, amit találtál és tovább akarod adni,  az ilyen-olyan összeszedett cikkeket, előadásokat megoszd a barátaiddal. A TT oldal nem erre való!

Honnét vegyél anyagot?

A TT magazin bejegyzéseiből (dolgozom rajta, hogy kisimítsam a meglévő akadályokat), készíts képeket TT-s üzenetekkel (minta a Bp oldal. Brigi nagyon ügyesen készíti ezeket.), keresd fel a CMM Youtube csatornáját és vegyél ki előadásokat, amik a TT-ről szólnak.

A CMM is a TT-hez tartozik, tehát azt is népszerűsítheted. Természetesen a TT webáruházat, a Tordát is szerepeltetheted.

Minden elkészült oldalt ajánljunk az ismerőseinknek. Ezek is értesítések, és a sok ajánlat is a TT nevének ismertségét segíti. Lassan beépül a tudatalattiba, hogy a Tudatos Társadalom létezik és mindig ott mindig történik valami. Előbb-utóbb kivált valami hatást, érdeklődést.

A cél, hogy az oldalak mielőbb több száz kedvelést kapjanak. Az 500 már nagyon jó!

Mely településeken nyílhatnak FB oldalak:

Tata, Vecsés, Ócsa, Mezőfalva, Göd, Esztergom, Cegléd, Szigetszentmiklós, Dunakeszi, Veresegyház, Kápolnásnyék, Diósd, Nagycsécs, Gyöngyöshalász, Bogács, Eger, Sajóbábony, Szurdokpüspöki, Petőfibánya, Kazincbarcika, Nyíregyháza, Békéscsaba, Röszke, Szeged, Kistelek, Kiskőrös, Kelebia, Tiszakécske, Kisszállás, Kaposvár, Martonfa, Mőcsény, Nagydorog, Bonyhád, Bolhó, Somberek, Iregszemcse, Tolna, Veszprém, Pápa, Bálványos, Lajoskomárom, Székesfehérvár, Küngös, Zalaegerszeg, Lengyeltóti, Csörnyeföld, Bakonycsernye, Öreglak, Lajoskomárom, Keszthely, Sarród, Fertőszéplak, Szombathely, Hegykő, Fertőd, Fertőhomok, Agyagosszergény, Hövej,

Vegyétek észre, hogy óriási potencia van a kezünkben.

Ez a kampány egy lehetőség a közösség erejének, hatékonyságának növelésére, érzékletes bemutatására.

 

Hogyan tovább?

Ha az oldalak kész vannak és kialakulnak a szerkesztő csapatok, elkezdhetünk felkészülni a Húsvéti kampányra.

Kérem az oldal tulajdonosokat, engem is hívjanak meg adminnak a saját oldalukhoz! Az oldalakon elhelyezett bejegyzéseket ki tudom emelni és fizetett hirdetéssé tudom alakítani. A leghatékonyabb hirdetés az egy-két napos hirdetés és már 1 000 Ft-ért is jelentős elérést tud biztosítani.

A húsvéti kampányban az összes addig elkészült és 200 kedvelést meghaladó oldalra fizetett hirdetést helyezek el. Ez azt eredményezheti, hogy az oldal kedvelői és azok ismerősei értesítést kapnak a hirdetésünkről. Ha osztunk, szorzunk ez több százezer elérést jelenthet! Természeten nagyon át kell gondolni az üzenet tartalmát, formáját. Ehhez várom az ötleteket, javaslatokat, segítő kezeket.

 

Ez a kampány lehet egy újabb megmérettetés. Vajon tudatosak vagyunk-e, tudunk-e szervezetten együttműködni egy közös cél megvalósításáért?

 

A cikket még folytatom.

Köszönöm a figyelmed

JZ

 

 

 

 

Posted in Segédanyagok

Kapcsolódó témák

2 Comments

  1. Ennyit a “spiri”-ről. Már 3 éve megírtam, hogy így lesz. Mit nem lehet ezen érteni?

    “Most itt az idő! Eljutottunk a lokalizáláshoz. Emberhez méltóan a most alakuló civil média szellemében, helyi szintekről indulva közösen teremtünk egy minket szolgáló médiát! Magyarul: helyi közösség, helyi civil média csatornája, általunk létrehozva. A lehetőség adott, élni kell vele. Mindenki, aki felébred, és tudja, hogy mire szeretne ébredni nemcsak a közeljövőben, hanem az elkövetkezendő életek során, a gyermekeire, unokáira gondolva, saját lakóhelyén, vagy térségében váljon az emberiség helyi életterének saját maga közvetítőjévé, létrehozójává. A működtetője pedig mi, a mai kor tudatos embere.

    Mi vagyunk sorsunk teremtői, és mindahányan vagyunk, egy-egy csatornaként közvetítjük a Teremtés üzenetét. Mi tegyük jobbá a világot együtt, egy élhetőbb életet teremtve, nem pedig birkaként sült galambra várva, mert ez utóbbiból nincs köszönet. Az embert szolgáló, igazi emberi értékekre rávilágítva, közvetítőjévé válhatunk minden emberi csoda megnyilvánulásának. Igen, csodák léteznek, csak észre kell venni. Mindenütt ott van a jel. E pozitív végletet, ami tudatállapotunk magasabb minőségű szintjén kibontakozhat életünk teremtése során, megélhetjük, és ez maga a csoda.

    Kedves Embertársam! Nem véletlenül laksz éppen ott, ahol van választásod részévé válni, vagy képviselni, helyi szinten, lakóhelyeden ezt a helyi médiát. Legyen ez a csodák egyikének születése! Ismersz valakit, aki erre teremtetett? Őseink közül a méd-ek, e nevükkel talán ezt akarták üzenni a mai kor emberének, hogy a méd, mint név okán is, lélekszinten bennünk van a saját médiánk? Mindenki egy médium, egy csatorna. Ég és Föld között. E tudás könyve erre segít rátalálni. E példát én adom. Kedves olvasóm, ne lepődj meg, hogy nem fogadom el a birka szerepet és beavatlak abba, hogyan jutok el a különböző szerepekben a végső tudatállapotig. Végül is, színház az egész világ, vagy mégsem?

    Tudatváltás – Életprogramozás. Egyéni és közösségi felelősség, térben és időben. Megfontoltságot, önismeretet igényel. Az életünket végigkísérő program futtatása tudatváltással, magasabb minőségű tudatállapotban támogatott egy élhetőbb, jobb világ megteremtéséért. Ehhez le kell vezetni a játékot. Azt jelenti, hogy az ember képes kézbe venni az élete irányítását. Tiszta szívvel, az Igazság és Szeretet szellemében.

    Ne felejts:D el! – Honnan jöttél, és merre tartasz?”

    Részlet itt, az “Életprogramozés 0.rész- ben: https://tudatostarsadalom.hu/lelekhonfoglalas-1/

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..


Notice: Trying to get property of non-object in /home/ttkozoss/public_html/wp-content/plugins/activity-reactions-for-buddypress/class/class.php on line 1082